Cum comand?
Date
personale
• acest pas trebuie parcurs doar o singură dată.
• Completați-vă datele personale în formularul din panoul de administrare.
• odată ce contul tău devine activ poti achiziționa produse doar folosind
căsuța Login: (unde trebuie completate în ordinea care urmează: adresa de
e-mail și parola).
Alegi
produsele
• pentru a identifica un produs, poți parcurge categoriile din stânga paginii
sau poți folosi căsuța de căutare din partea superioară a acesteia.
• ai identificat produsul dorit? apasă butonul Pune în coș!
• în cazul în care ai pus tot ce îți dorești în coșul de produse, mergi mai
departe Spre CASA.
Stabilești
ultimele detalii
• în acest ultim pas stabilești modalitatea de plată (plata la livrare) și
tipul livrării.
Primești
confirmarea comenzii
• în aproximativ 15 minute de la comanda fermă, vei primii confirmarea prin
mail.
Ai
alternative
• În cazul în care nu dorești să comanzi online, trimite-ne comanda ta la
adresa de e-mail beauty.xander@gmail.com sau,
• comenzi telefonice la nr. 0740705758 sau 0745435463.
Livrarea?
Livrarea
prin fime de curierat rapid:
- Taxele de transport și ramburs vor fi suportate de cumpărător.
- Livrarea gratuită pentru comenzile cu o valoare mai mare de 500 lei.
Cum
platesc?
Plata
la livrare
• prin serviciul ramburs la primirea coletului.
Plata
Credit Card / Debit Card (mobil Pay)
Cand
primesc comanda?
Comenzile se primesc într-un interval de 1-4 zile lucrătoare, în funcție de distanța la care se
află clientul (acest tip de livrare este standard și nu trebuie menționat în
căsuța INFORMAȚII LIVRARE/PLATĂ). În cazul în care comanda nu a ajuns în maxim 5
zile, contactează-ne pe e-mail beauty.xander@gmail.com sau nr. tel. 0740705758, 0745435463.
Cum
urmăresc starea unei comenzi?
Apasă butonul Info comenzi, buton ce este activ doar dacă ești înregistrat.
Ne poți contacta la tel. 0740705758, 0745435463.
Clauze
generale
Retururi
de marfă: Nu se acceptă nici un retur după ce marfa a fost recepționată în
gestiune.
Dreptul la returnare
Poți returna un produs achiziționat în urmatoarele situații:
• produsul nu este conform specificațiilor prezentate pe site.
• produsul a fost livrat greșit.
• în ambele cazuri SC Beauty Xander SRL va suporta costurile de transport.
Returnarea
produsului se poate face doar în baza unei înștiințări scrise, trimise la
adresa de e-mail beauty.xander@gmail.com în timp de 24 de ore de la
achiziționarea produsului.
• în ambele situații, dacă se agreează schimbarea cu un produs cu o valoare mai
mare se va plăti diferența, respectiv dacă produsul ales are o valoare mai
mică, veți primi o rambursare parțială.
Defecte,
termenii plângerii.
- Orice sesizare legată de produse (lipsă sau deteriorate) se primește în timp
de 24 ore de la achiziționarea mărfii.
Cumpărătorul trebuie să inspecteze produsele achiziționate la livrare, sau în
cel mai scurt timp după livrare. În acest sens, Cumpărătorul trebuie să
verifice dacă produsele livrate corespund contractului. De exemplu:
• dacă au fost livrate produsele corecte;
• dacă produsele livrate corespund cantitativ contractului;
• dacă produsele livrate corespund cerințelor de calitate convenite sau – în
cazul în care nu au fost convenite astfel de cerințe – care pot fi stipulate
pentru uz general și/sau în scopuri comerciale.
Dacă sunt stabilite defecte și deficiențe vizibile, Cumpărătorul trebuie să
anunțe SC BEAUTY XANDER SRL în scris, în maxim 24 de ore de la achiziționarea
mărfii, specificând numărul lotului, lista ambalajelor și/sau detalii de
factură.
Plângerile trebuie formulate în așa fel încât Vânzatorul sau o terță parte să
le poată verifica. În acest scop, cumpărătorul trebuie să păstreze o evidență
referitoare la folosirea produselor și, în cazul revânzării produselor,
referitoare la cumpărătorii acestora. În cazul în care Cumpărătorul nu depune o
plângere în perioada menționată anterior, plângerea nu va fi luată in
considerare și drepturile acestuia se vor prescrie.
Vă mulțumim!