Menu
Your Cart

Returnare

Clauze generale

Retururi de marfa: Nu se accepta nici un retur dupa ce marfa a fost receptionata in gestiune.

Dreptul la returnare

Poti returna un produs achizitionat in urmatoarele situatii:
• produsul nu este conform specificatiilor prezentate pe site
• produsul a fost livrat gresit
• in ambele cazuri SC Beauty Xander SRL va suporta costurile de transport

Returnarea produsului se poate face doar in baza unei instiintari scrise, trimise la adresa de e-mail beauty.xander@gmail.com sau pe fax la nr. 0257 467036 in timp de 24 de ore de la achizitionarea produsului.
• in ambele situatii, daca se agreeaza schimbarea cu un produs cu o valoare mai mare se va plati diferenta, respectiv daca produsul ales are o valoarea mai mica, veti primi o rambursare partiala

Defecte, termenii plangerii.

- Orice sesizare legata de produse (lipsa sau deteriorate) se primeste în timp de 24 ore de la achizitonarea marfii.

Cumparatorul trebuie sa inspecteze produsele achizitionate la livrare, sau in cel mai scurt timp dupa livrare. În acest sens, Cumparatorul trebuie sa verifice daca produsele livrate corespund contractului de exemplu:
• daca au fost livrate produsele corecte;
• daca produsele livrate corespund cantitativ contractului;
• daca produsele livrate corespund cerintelor de calitate convenite sau – în cazul în care nu au fost convenite astfel de cerinte– care pot fi stipulate pentru uz general si/sau în scopuri comerciale.

Daca sunt stabilite defecte si deficiente vizibile, Cumparatorul trebuie sa anunte SC BEAUTY XANDER SRL în scris, în maxim 24 de ore de la achizitionarea marfii, specificând numarul lotului, lista ambalajelor si/sau detalii de factura.

Plângerile trebuie formulate în asa fel încât Vânzatorul sau o o terta parte sa le poata verifica. În acest scop, cumparatorul trebuie sa pastreze o evidenta referitoare la folosirea produselor si, în cazul revânzarii produselor, referitoare la cumparatorii acestora. În cazul în care Cumparatorul nu depune o plângere în perioada mentionata anterior, plângerea nu va fi luata in considerare si drepturile acestuia se vor prescrie.